Purple Design

Audio-visueel design: ideeën voor pr en marketing!

Geplaatst op

Als bedrijf zijnde is het heel belangrijk dat je op een effectieve manier offline en online audio-visueel gerepresenteerd bent qua pr- en marketing. Om je op dit vlak de nodige inspiratie te geven, zullen we een aantal interessante tips geven waarmee je lekker aan de slag kunt om je bedrijf op de kaart te zetten. Lees snel verder en doe je voordeel met de informatie. 

Reclame voor je bedrijf

Er zijn veel manieren waarop je reclame kunt maken voor je bedrijf. We nemen hieronder een aantal voorbeelden met je door: 

Radio. Een van de oudste vormen van reclame maken is de radioreclame. Dit is een beproefde manier om de aandacht van mensen op je producten te vestigen. Dat legt je beslist geen windeieren. Het is daarom niet verwonderlijk dat veel ondernemers gebruik maken van deze manier van reclame. Een goede voice over kan ervoor zorgen dat je reclameboodschap beter blijft hangen. Over het algemeen zijn reclames op de radio langer en irritanter. Ook zijn ze vaak aanzienlijk goedkoper dan op de televisie. Dit laatste verklaart waarom ze langer zijn. Doe niet mee in de heersende trends en maak er echt iets leuks van. Met een voice over is dat zeker goed te regelen. 

Website. Een website is enerzijds reclame en anderzijds een thuisbasis voor je bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je website helemaal in je huisstijl vormgegeven is. Dat kun je zelf doen, maar het uitbesteden is een nog veel beter idee. Zo heb je snel professionele resultaten waarmee je verder kunt. Op een website kun je audiovisuele uitingen heel precies uitlijnen. Daarnaast zijn er tal van mogelijkheden om hoger in de zoekresultaten van Google terecht te komen. Dit kun je doen door te werken met keywords in je geschreven tekst en een eenvoudige en heldere structuur van je website. Experts weten hier wel raad mee!

Op straat staan. Heb je een leuk bedrijf dat je aan de mensen wil voorstellen, doe dat dan lekker op straat! Met een promotieteam aan de slag gaan is een van de manieren om je producten en diensten aan de man (of vrouw) te brengen. De directe interactie met mensen is leuk en enthousiasmerend. Het is wel belangrijk dat je iets te bieden hebt en niet alleen mensen op een hinderlijke wijze op straat belaagd met vragen zonder hen iets te geven. Daar kun je dus over na denken, wat je de mensen op straat kunt geven. 

Gerelateerde berichten

Over ons

Contactgegevens

Via info @ domein.nl neem je eenvoudig contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

© 2024 Alle rechten voorbehouden